Ξεκίνησε η εφαρμογή του Επιχειρησιακού Προγράμματος « Συν-Κοινωνία », σε 348 Δήμους).
Η χρηματοδότηση συνολικού ύψους 40.000.000,00 € κατανέμεται ως εξής:
Για το έτος 2008: 10.000.000,00 €, από πόρους του Υπουργείου Εσωτερικών. Για το έτος 2009: 8.000.000,00 €, από πόρους του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών.12.000.000,00 €, από τις οριζόντιες δράσεις του «ΘΗΣΕΑ».10.000.000,00 €, από τα τέλη κυκλοφορίας που αποδίδονται στην Τ.Α.
Ειδικά για τα 10.000.000,00 € έτους 2008 Η ΚΕΔΚΕ,, ζητά να καλυφθούν από τις οριζόντιες δράσεις του «ΘΗΣΕΑ» και να μη βαρύνουν τους ΚΑΠ.
Για το Δήμο Κερκυραίων εγκρίθηκαν 255.678 Ευρώ για για το 14μηνο από 1ης Νοε μέχρι 31 Δεκ 2009 .
Το Πρόγραμμα «ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ» στόχο έχει να αποτελέσει μια σημαντική παρέμβαση, να συμβάλλει αποφασιστικά στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη και στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων των δημοτικών διαμερισμάτων , της έδρας των Δήμων, με επιδότηση του εισιτηρίου ,προωθώντας τη προσπελασιμότητα ,την αναβάθμιση και επέκταση των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιακών δικτύων.
Στο πρόγραμμα ΣΥΝ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ δίνεται η δυνατότητα μετά τους 14 μήνες, δηλ. η δεύτερη φάση του, να συνεχιστεί μέσω του ΕΣΠΑ.
Η εισήγηση πρόταση το Δημοτικό συμβούλιο Θα συζητήθηκε στο Δημοτικό συμβούλιο Κερκυραίων και ψηφίστηκε {κατά πλειοψηφεία } συνοπτικά περιελάμβανε: Σύμβαση με το ΚΤΕΛ Κέρκυρας για επιδότηση της Γραμμής 7 « Σαρόκο- Δασιά .»Για τους εξείς λόγους Γιατί η γραμμή αντιμετωπίζει μεγάλο βάρος μετακινήσεων ,εξυπηρετεί πρόσβαση σε διοικητικές υπηρεσίες ,η τουριστική κίνηση του κατά τους θερινούς μήνες αυξάνετε αλλά και επειδή η γραμμή 7 έχει επιλεγεί ως πιλοτική γραμμή εφαρμογής έξυπνων στάσεων δηλαδή στάσεων που θα έχουν εκδοτικά μηχανήματα εισιτηρίων τηλεματικής για να ενημερώνουν τον πολίτη για τον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής .
Μια επιφανειακή προσέγγιση της πρότασης πιθανόν να αφήσει αρκετούς πολίτες ικανοποιημένους ,αν όμως μπούμε στην ουσία του γεγονότος θα αντιληφθούμε ότι για άλλη μια φορά ο πολίτης εμπαίζεται και μια ακόμα μεγάλη ευκαιρία δεν αξιοποιείται με τον τρόπο που έπρεπε .
Μέχρι χθες διαμαρτυρόμαστε για την ποιότητα των αστικών λεωφορείων, για την αξιοπιστία των συγκοινωνιών, για την έλλειψη διαδρομών ,για την κακή εξυπηρέτηση ,για το έλλειμμα δρομολογίων τις βραδινές ώρες .Για την έλλειψη συνεργασίας σχεδιασμού και εξυπηρέτησης στην περίπτωση δημιουργίας περιφερειακών χώρων στάθμευσης .
Τα 255.678 Ευρώ για την γραμμή νο 7 είναι πολλά χρήματα αντιστοιχούν σε 18.262 ευρώ τον μήνα και 608 ευρώ την ημέρα και όλα αυτά για μια γραμμή{ την οποία όπως έχουμε ακούσει επανειλημμένα είναι κερδοφόρα }. Αυτή βέβαια είναι η καλλίτερη και η πλέον συμφέρουσα πρόταση για την πλευρά του ΚΤΕΛ .
Θα μπορούσαν τα χρήματα της επιδότησης να αξιοποιηθούν καλλίτερα , με προτάσεις που είναι συμφέρουσες για τους δημότες ,συμφέρουσες για την προοπτική και τον σχεδιασμό του Δήμου .
Άλλοι δήμοι στην Ελλάδα θα χρησιμοποιήσουν την επιδότηση για επιχορήγηση του εισιτηρίου {μείωση της τιμής} ,άλλοι για επέκταση των συγκοινωνιών ,άλλοι για δημιουργία δυκτίου μικρών λεωφορείων αποκλείοντας σιγά σιγά το αυτοκίνητο .
Ο Δήμος μας έπρεπε να είχε κάνει έρευνα για τα προβλήματα , για το τι ζητούν οι επισκέπτες , οι πολίτες και να προτείνει ανάλογα .Όχι να αρκεστεί στην πρόταση του ΚΤΕΛ.
Να μελετηθεί η επιχορήγηση δύο επιπλέον γραμμών συγκοινωνίας με αφετηρία το Σαρόκο που να ξεκινούν τις 11 μμ και να λειτουργούν μέχρι τις 6 πμ το πρωί ,η μία να έχει κατεύθυνση το Μαντούκι τις Αλυκές το ξενοδοχείο Παρκ αν κριθεί αναγκαίο το καλοκαίρι την Δασιά και να επιστρέφει από τον ίδιο δρόμο με παράκαμψη το προάστιο του ποταμού και την περιοχή των Καθολικών καλογραιών . Η άλλη με αφετηρία το Σαρόκο θα μπορούσε να κινηθεί προς την Κουλίνα την Αλεπού με επιστροφή από το Αεροδρόμιο το κανόνι τον Ανεμόμυλο. Με αυτόν τον τρόπο θα καλύπταμε με τα χρήματα της επιδότησης το μεγαλύτερο μέρος της πόλης και των προαστίων αλλά και το πιο πιεστικό αίτημα των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης ,την ανάγκη για σύνδεση με αστική συγκοινωνία και μετά την 10η βραδινή .
Να απομακρυνθούν τα μεγάλα λεωφορεία του ΚΤΕΛ από το κέντρο της πόλης στο οποίο μπορεί να οργανωθεί ένα δύκτιο μικρών και ευέλικτων ελάχιστα ρυπογόνων αυτοκινήτων .
Να επιδοτηθεί το πρωινό εισιτήριο από τις 7πμ έως τις 8 και το μεσημεριανό από τις 2μμ έως τις 3 .για να μπορούν οι μαθητές της πόλης οι επαγγελματίες και οι δημόσιοι υπάλληλοι να μετακινούνται δωρεάν και να μην χρησιμοποιούν όσοι θέλουν το αυτοκίνητό τους.
Μπορούν να αναφερθούν και άλλες εφαρμοσμένες προτάσεις μελέτες σε άλλες πόλεις . Στο Δήμο βόλου για παράδειγμα : Θα ενισχυθούν οι αστικές γραμμές για να υπάρχουν ανά δέκα λεπτά δρομολόγια από το Δημοτικό πάρκινγ ,από τα παλιά σφαγεία και από το Πάρκιγκ της οδού Αθηνών με κατεύθυνση το κέντρο της πόλης. Στόχος της δημοτικής αρχής είναι η αποσυμφόρηση του κέντρου της πόλης από τα Ι.Χ. Όσοι θα παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στα δημοτικά πάρκιν, θα μεταφέρονται δωρεάν, με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ στην πόλη, με την επίδειξη της κάρτας στάθμευσης. Οι υπόλοιποι θα πληρώνουν κανονικά το αντίτιμο του εισιτηρίου. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από τη γραμμή Νο4 ανά δέκα λεπτά κάθε μέρα, εκτός από το απόγευμα του Σαββάτου και την Κυριακή από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ.
Αναρωτιέμαι λοιπόν , Εμείς έχουμε άλλη παιδεία ; άλλες απαιτήσεις ; Μήπως μας κυβερνούν άνθρωποι που δεν γνωρίζουν τις ανάγκες ; που δεν ακούν την φωνή των Δημοτών ; Που δεν σκέπτονται τις μελλοντικές απαιτήσεις ;Άνθρωποι πείθονται εύκολα ;
Δεν πάει άλλο πρέπει να αλλάξουμε! Με ωριμότητα να γίνουμε περισσότερο ωφέλιμοι στην τοπική κοινωνία !
Τηλέμαχος Γαβαλάς
Δημοτικός Σύμβουλος
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment